Τρίτη 4 Μαΐου 2010

ggrrrrrr.......


Σήμερα το πρωί παρέλαβα την παραγγελεία μου...
Ανοίγω σαν παιδάκι τα χριστούγεννα το δέμα μου (ενώ είμαι ακόμα στη δουλεία) θαυμάζω τα καινούρια μου παππούτσια που ήταν ομορφότερα real, τα δοκιμάζω διακριτικά κάτω απο το γραφείο και ξαφνικά παθαινω κάτι. "Μεγάλωσε το πόδι μου σε νανοδευτερόλεπτα;"
Έχουν στείλει λάθος νούμερο στο ένα ζευγάρι. Οκ λέω και ψάχνω το κουπόνι επιστροφής, πουθενά! Μπαίνω ξανά στο site και ψάχνω να εκτυπώσω μια φόρμα επιστροφής, πουθενά! Παιρνω τηλέφωνο την εταιρεία για να ρωτήσω πως να τα επιστρέψω και δεν απαντάει κανείς! Στέλνω mail και δεν απαντάει κανείς! Και εκεί που ψαχουλέυω το δελτίο αποστολής μήπως βγάλω άκρη διαβάζω στο κάτω μέρος οτι δεν γίνονται αλλαγές στις προσφορές (να γιατί δεν υπήρχε κουπόνι επιστροφής) πραγμα που δεν αναφέρεται πουθενά στο site, ούτε στους όρους χρήσης αλλά ούτε και στη σελίδα επιστροφές...
Μετά από μια ώρα κατάφερα να εικοινωνήσω με μια ευγενικότατη κοπέλα η οποία με καθυσηχασε και μου εξήγησε τη διαδικασία.
Χμφ μπορούσαν και καλύτερα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου